sobota, 6 kwietnia 2013

Wszystko się zmienia

Ten jeden raz zatrzymaj się
Ten jeden raz stań tuż obok mnie
Dziś czuję, że brak mi sił
Ten jeden raz bądź blisko mnie
Poczuć mi daj, że to wszystko ma sens
Dziś wiem, że brak mi sił...'Popatrz jak wszystko się zmienia
płyną łzy, znikają marzenia...
"...i pytam gdzie ta radość, która kiedyś we mnie tkwiła..."
żyć? niby dla kogo...
kochać? już nie ma kogo...
Trzeba coś stracić, by coś docenić
Żeby odzyskać, trzeba się zmienić.
Na ustach uśmiech a w sercu ból,
to najtrudniejsza w życiu z ról
Jest chmura, jest mgła,
jest życie i jest łza...

2 komentarze:

  1. Pięknie ale pesymistycznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak już jest że musi minąć noc żeby zaświeciło słońce

    Nigdy nie ma tak na świecie
    By się wszystko udawało
    Czasem szczęście mocno sprzyja
    Czasem jest go mało...


    Jakaś dawna stara blizna
    Mocno czasem boli
    Nie pozwala aby z życia
    Tylko radość brać do woli....


    Jednak życie wciąż nam daje
    Piękne plany i marzenia
    I popycha nas do przodu
    Dając siłę do spełnienia....

    OdpowiedzUsuń