piątek, 24 października 2014

Creative Blog Tour

Dostałam zaproszenie do zabawy blogowej od Danusi za co dziękuję
Kim dla mnie jest Danusia?
Jest dla mnie niedoścignionym wzorem pracowitości i wytrwałości w dążeniach do celu.Jest wspaniałą córką,żoną, mamą, babcią i przyjaciółką,zawsze można na nią liczyć.Z Danusią znamy się wirtualnie i realnie.Miałam ten zaszczyt gościć u Danusi jak i spotykać się z nią w Częstochowie.Robi piękne rzeczy:
cudnej urody koronki Koniakowskie,kartki,pudełka,księgi okolicznościowe,pracuje zawodowo,działa charytatywnie,prowadzi warsztaty itd. dużo by wyliczać, aż się czasem zastanawiam czy jej doba nie ma 48 godzin.Jest ciepłą osobą i ma mnóstwo pozytywnej energii.Danusia prowadzi blog luzikowo-moje hobby do którego zapraszam


1- Nad czym obecnie pracuję?

Mam mnóstwo zaczętych prac do których wracam w miarę możliwości,przez dwa lata zrobiło mi się dużo zaległości ale już mam w głowie nowe projekty,paczwork,koraliki,papierową wiklinę.Czas pokaże co będę w stanie zrobić a czego nie.


2- Czym moje prace różnią się od innych?

 Może tylko tym że są moje własne,robione z pasją,że pozwalają mi przetrwać i że wywołują uśmiech na twarzach obdarowanych.


3- Jak wygląda mój proces tworzenia?

Bardzo różnie.Jeśli zabieram robótkę ze sobą wychodząc to jest to mała rzecz którą mogę robić wszędzie a jeśli w domu to albo przy kuchennym stole z maszyną do szycia albo w pokoju w fotelu szydełkuję a jak zabieram się za papierową wiklinę to już potrzebuję całego pokoju.Wieszam kota klamkowca na klamce drzwi od zewnątrz i jak to mój wnusio mawia   babcia jest niedostępna hi hi. Totalny bałagan.


4-Dlaczego tworzę i piszę bloga?

Syn wyjeżdżając rzucił mnie na głęboką wodę a ja nie nie umiałam pływać więc metodą prób i błędów wpisywałam hasła w przeglądarkę i trafiłam na blogera,krok po kroku udało mi się założyć bloga.Wtedy jeszcze nie miałam zielonego pojęcia co z nim zrobię.Teraz chociaż jeszcze nie jest doskonały to jest dla mnie taką odskocznią od rzeczywistości.Mogę zamieszczać zdjęcia swoich prac,mogę podziwiać prace swoich blogowych koleżanek,poznawać nowe techniki.



Celem zabawy jest poznawanie nowych osób
.Wysłałam 12 zaproszeń i żadne nie zostało przyjęte więc postanowiłam troszkę zmienić zasady.

Przedstawię wam osobę i blog który prowadzi.Niedawno byłam na V Ogólnopolskim Zjeździe Twórczo Zakręconych w Ustroniu.Poznałam tam Natalię bardzo miłą i ciepłą osóbkę a to jej blog Natalia




Zobaczcie co Natalia potrafi zrobić z koralików.
Pozdrawiam wszystkich cieplutko :)))


6 komentarzy:

  1. Oj Marysiu zatkało mnie od komplementów. Dziekuję Ci za dobre słowo ale taka to chyba nie jestem.
    Zaraz zaglądne do Natali.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu jeszcze raz dziękuje,że zechciałas wziąść udział w zabawie.Blog Natali jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno do Ciebie nie zaglądałam, blog nie pojawia mi się w podglądzie ... a tu same nowości i tak fajnie piszesz, tyle ciekawych rzeczy się dowiedziałam, a to o Danusi, to święta prawda i o Tobie też, a z Natalią lecę się spotkać :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się Bożenko że cię zainteresowałam,a jak już się spotkasz z Natalią to zdaj relację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maryniu, Dzięki Ci za Natalię, cuda tworzy i to z mojej bajki !
    Szybko się mnie nie pozbędzie z bloga :)
    Buziaki ogromniaste !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, bo zawsze miło mi Cię gościć w moich skromnych progach:)))

    OdpowiedzUsuń