Papierowa wiklina

Loading...

sobota, 16 sierpnia 2014

Czas dla młodych

Witam wszystkich po baaardzo długiej przerwie,musiałam troszkę zwolnić tempo, trochę się wyciszyć.
Dużo czasu poświęciłam sobie,rodzinie.Ten post chciałam dedykować mojej wnuczce Patrycji która trochę maluje i w przyszłości chciałaby zostać projektantką.

A to kilka projektów uratowanych z kosza

















Uratowanych z kosza bo Patrycja ma niskie poczucie wartości i projekty te przeznaczone były do wyrzucenia,sporo czasu zajęło mi przekonanie jej że warto je zatrzymać.
Ten rysunek stworzony dla mnie.





Kilka nowszych prac które trafiły do mnie


   "Kawałek nieba jest w każdym uśmiechu,

    W każdym życzliwym słowie,

    I przyjaznym geście,

    W każdym pomocnym czynie.

    Kawałek raju jest w każdym sercu,

    Które stanowi zbawienny port dla nieszczęśliwego.

    W każdym domu z chlebem, winem i serdecznym ciepłem.

    Bóg włożył swoją miłość w twoje ręce,

    Jak klucz do raju."

— Phil Bosmans


Zapraszam do odwiedzin,pozdrawiam i buziaki zostawiam:)))

5 komentarzy:

  1. Marysiu masz zdolną wnuczke.Zbieraj w teczkę wszystkie prace.Naprawdę warto
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Danusiu tak właśnie robię i mam nadzieję że coś z tego wyjdzie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. rysunki są super, twoja wnuczka ma talent, nie daj jej tego zaprzepaścić :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Marysiu Twoja wnusia na pewno spełni swoje marzenia , pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Milo Marysiu, że znowu jesteś !
    Wnusia niezwykle utalentowana i piękne maluje !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń