sobota, 16 sierpnia 2014

Czas dla młodych

Witam wszystkich po baaardzo długiej przerwie,musiałam troszkę zwolnić tempo, trochę się wyciszyć.
Dużo czasu poświęciłam sobie,rodzinie.Ten post chciałam dedykować mojej wnuczce Patrycji która trochę maluje i w przyszłości chciałaby zostać projektantką.

A to kilka projektów uratowanych z kosza

















Uratowanych z kosza bo Patrycja ma niskie poczucie wartości i projekty te przeznaczone były do wyrzucenia,sporo czasu zajęło mi przekonanie jej że warto je zatrzymać.
Ten rysunek stworzony dla mnie.





Kilka nowszych prac które trafiły do mnie


   "Kawałek nieba jest w każdym uśmiechu,

    W każdym życzliwym słowie,

    I przyjaznym geście,

    W każdym pomocnym czynie.

    Kawałek raju jest w każdym sercu,

    Które stanowi zbawienny port dla nieszczęśliwego.

    W każdym domu z chlebem, winem i serdecznym ciepłem.

    Bóg włożył swoją miłość w twoje ręce,

    Jak klucz do raju."

— Phil Bosmans


Zapraszam do odwiedzin,pozdrawiam i buziaki zostawiam:)))

5 komentarzy:

  1. Marysiu masz zdolną wnuczke.Zbieraj w teczkę wszystkie prace.Naprawdę warto
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Danusiu tak właśnie robię i mam nadzieję że coś z tego wyjdzie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. rysunki są super, twoja wnuczka ma talent, nie daj jej tego zaprzepaścić :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Marysiu Twoja wnusia na pewno spełni swoje marzenia , pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Milo Marysiu, że znowu jesteś !
    Wnusia niezwykle utalentowana i piękne maluje !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń