środa, 18 grudnia 2013

Papierowe anioły

Witam po długiej przerwie.Jakoś nie mogę się zebrać żeby wstawić zdjęcia tego co zrobiłam.
Miał być zastęp aniołów a udało mi się wstawić jedno zdjęcie,reszta zdjęć w późniejszym terminie.
youtube.com/watch?v=65enc17fOuo z tego filmiku łatwo zrobić aniołki








Nie próżnowałam przez ten czas,zrobiłam sporo bransoletek, naszyjników różnymi metodami między innymi kumichino

Zrobiłam kilka bombek metodą temarii i kilka bałwanków
I to czego nie udało mi się dokończyć to obrus o średnicy 2 metrów.

  W tak piękny, jak dziś dzionek,
    Moc moich pozdrowionek.
    Wszystkie marzenia niech
     zawsze się spełniają,
     i niech towarzyszy Wam                                                                                                                          radość życia,
     by każdy nowy dzień
   Prawdziwie Was zachwycał,

Zapraszam do oglądania i pozdrawiam wszystkich gorąco:)


6 komentarzy:

  1. Przepiękne papierowe aniołki, świetne, pomysłowe bransoletki, ale bombka i bałwanek to mistrzostwo . Uwielbiam żółty kolor . Obrus piękny .Wiem , bo widziałam na żywo . Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne prace, niektore w ogole dla mnie niezrozumiale, tak malo technik znam,ze az wstyd.. Tyle technik rekodziela jeszcze jest czego nie wiem i nie umiem! Pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko śliczne.
    Zastanawiam się nad papierowymi aniołkami, czy są trudne do zrobienia? I czy udałoby mi się takie zrobić do świąt?

    OdpowiedzUsuń
  4. Teniu na pewno zrobisz do świąt, robiłam z yutuba
    youtube.com/watch?v=uenLzSlaW-o&list=FLqfs3kN8FU84soxdTqBo9lA&index=2
    .youtube.com/watch?v=65enc17fOuo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ho ho jaka różnorodność :) Bardzo fajne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful work, great creations!
    Lindos trabalhos, parabéns!

    OdpowiedzUsuń