czwartek, 11 października 2012

Witam wszystkich serdecznie po długiej przerwie.Mam problemy z internetem.Przepraszam Terenie i Anie 75 że nie mogłam odebrać wyróżnień jak też dziękuję że doceniacie moje prace jest mi bardzo miło.Dziękuję wszystkim którzy do mnie zaglądają i witam cieplutko nowych obserwatorów.Spróbuję wstawić kilka zdjęć swoich prac
 obrazek zrobiony z materiału w ramce z papierowej wikliny
 butelka na słodycze obklejona papierową wikliną z deku.Dno jest odkręcane.

 wazonik z butelki z deku
 pierścionki zrobione na szydełku
 broszki na szydełku

 kolczyki na szydełku
Pozdrawiam gorąco

4 komentarze:

  1. Cudna ramka z kwiatuszkami!!! Biżuteria szydełkowa prześliczna:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace cudne! biżuteria na szydełku do złudzenia przypomina frywolitkową, świetny efekt osiągnęłaś!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. i jak zwykle jest czym oko nacieszyc...wszystkie prace sliczne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazek bardzo mi się podoba. Biżuteria też ładniutka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń